miercuri, 2 iunie 2010

Faptele bune

Asalamu 3alaikum wa rahmatullahi wa barakatuhu

Baraka Allahu feekum


Bismillahi AlRAhmani AlRahiim



'Abdullah ibn 'Umar ibn Al-Khattab, relateazã cã el l-a auzit pe
Trimisul lui Allah (pacea si binecuvântarea lui Allah fie asupra lui!) spunând: Trei persoane dintr-o natie ce era înaintea noastrã se aflau într-o cãlãtorie, când au fost surprinse de o furtunã si s-au adãpostit într-o pesterã. O stâncã a alunecat si a blocat iesirea din pesterã. Una din cele trei persoane a zis: Amintiti-vã de faptele bune pe care le-ati fãcut cu sinceritate pentru Allah. Implorati-l pe Allah sã vã elibereze (din aceastã nenorocire) în virtutea unei fapte drepte (El poate îndepãrta stânca). La care unul dintre ei a zis: pãrintii mei erau foarte bãtrâni si eu aveam obiceiul sã le ofer lapte înainte ca pruncii mei si ceilalti membri ai familiei mele sã-si primeascã portia. Într-o zi, am mers mai departe în cãutarea unor copaci verzi si n-am reusit sã mã întorc la timp acasã, înainte ca pãrintii mei sã meargã la culcare. Dupã ce am muls ca de obicei si le-am adus laptele, ei erau deja adormiti. N-am vrut sã-i deranjez, dar nici n-am vrut sã dau copiilor mei sã bea lapte înaintea lor (a pãrintilor mei). Copiii mei plângeau de foame la picioarele mele, dar eu am asteptat trezirea lor pânã la ivirea zorilor. (Aceastã stare de lucruri a durat pânã dimineata). Când s-au trezit au bãut
lapte. O, Doamne! Tu stii dacã am procedat astfel ca sã fac voia Ta, atunci scapã-ne de nenorocirea ce s-a abãtut asupra noastrã prin aceastã stâncã. La care, stânca s-a miscat putin, dar nu destul ca ei sã poatã trece. Celãlalt a spus: O, Doamne! Eu am avut o verisoarã pe care am iubit-o cu dragostea profundã a bãrbatilor pentru femei. Am încercat sã o ademenesc, dar ea a refuzat. Dupã care, într-un an cu foamete, ea s-a apropiat de mine. I-am dat o sutã douãzeci de dinari, cu conditia ca ea sã mi se dea. Ea a fost de acord, dar când am fost împreunã (pentru raport sexual) ea a spus: O, slujitor al lui Allah! Teme-te de Allah si nu rupe sigiliul miseleste. De-atunci încolo m-am ferit de ea, în ciuda faptului cã o iubeam înfocat; si i-am îngãduit sã pãstreze si banii pe care îi dãdusem. O, Allah! Tu stii dacã am fãcut astfel ca sã împlinesc voia Ta, atunci îndepãrteazã nenorocirea de care suferim. Din nou stânca s-a mutat putin, dar tot n-au putut iesi afarã. Al treilea a zis: Doamne! Eu am tocmit niste muncitori sã-mi lucreze si le-am plãtit simbrie, dar unul dintre ei a plecat fãrã sã vinã si sã ia ce i se cuvenea. Eu am investit partea lui în negot, care a prosperat foarte mult. Dupã multã vreme, el a venit la mine si a zis: O, slujitor al lui Allah! Plãteste-mi ce mi se cuvine. Eu am zis: Tot ceea ce vezi este al tãu - cãmile, vite, capre si sclavi. El a zis: O, slujitor al lui Allah! Nu face glume pe seama mea. Eu l-am asigurat cã nu glumeam. Atunci el a luat toate lucrurile si a plecat. Nu a lãsat nimic. Doamne! dacã am procedat astfel încercând sã fac voia Ta, atunci scapã-ne de nenorocirea noastrã. Stânca a alunecat într-o parte si ei au pãsit afarã liberi.


(Convenit)


Sa nu uitati sa va rugati pt fratii si surorile noastre din Gaza si pt cei care incearca sa-i ajute.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu